Pages

Promote Link!

Wednesday, May 18, 2011

Buncet Buncet....

Salam...

HUaaaaaaaaaa...~ hehehe minggu lepas.. aku dan kengkawan teman member *berpuasa sekali*
Memang best la kalau puasa... x de la membazir masa pada menatap makanan..... hehehee

lepas tu kitarang decide nak buka puasa sekali... hehe teka la mane kitarang buka?




Best bangat... semua sedap sedap... memang tamak haloba la.. huhuhu kitarang makan kat

huhuhu

tempat nih memang best utk makan lepak santai tido sauna spa golek golek ape ape je lah korang nak buat.. memang DA BOOOOMMMM!

kalau nak lagi selesa.. korang boleh bawa bantai peluk... hehehe



 Ini bukan tgn aku.. aku tidak MekOrOk~ :D



 Budak Berpose.. hahaha

Habis juga akhirnya!!~





huhuhu nyummmYYy~

itu saja yang dapat di tonton ~ :p

No comments:

Our Visitor From



free counters



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger