Pages

Promote Link!

Saturday, March 12, 2011

I Will Miss U....

Salam...

Seperti yang dinyatakan pada post sebelum ni... Lelong Pasar Malam akhirnya my baby dilamar oleh seorang pelajar MMU.... sob sob sob sedih... tapi papa terpaksa~ *gediks nya ayat..* ape ape pun... dirimu tetap dalam kenangan.....















I Love u...~ Semoga kau bahagia bersama yg baru....~

Okeyss... dah abih jiwang...
so kung duit dah ade... ape aku nak buat?

1: KAWEN?
2: Beli Lens Utk baby no 2 *Canon 7D* ?
3. Simpan buat Harta pusaka
4. Modify Keta?
5. Pegi Umrah?
6. Berpoya poya?
7. Upgrade Rumahku diperlis?
8. beli stok makan utk setahun pastu aku benti keje aku fokus aku punye keje?
9. buat downpayment rumah lagi?
10. beli video camera? (videography punye project)
11. Downpayment  Keta baru? *aku dah ade keta perlu ke nak gediks2 lg?*


Kawen? cukup x nak kawen kalau rm10k = *hantaran + kenduri + pelamin + baju + rumah + perabot rumah + bla bla bla bla bla?*  kekekekke

aweks skung hantaran dah 10 - 20k...~ memang x kawen la kot~ kekeke

ASSET or Gadget? hurmmmmmmm


Renung Renung kan... selamat beramal...~

4 comments:

Achu said...

kawin la...adoii...ape tggu lgi...haha

zer0xs said...

Hahaha tu best gak.... tapi nak kena mencarik calon dlu la.. huhuhuhu~

Achu said...

adoii lagi....hehe pi cri cepat la zeroxs

zer0xs said...

hahahaha tu la nie tgh nyanyi lagu carik jodoh nihhh~ omak omak bapak baak sapo yg punyo anok ~ llalalaa~

Our Visitor From



free counters



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger